Det verkar som om du använder Internet Explorer som webbläsare, och vi stöder inte den längre.
Vi rekommenderar dig att byta webbläsare till Google Chrome, Microsoft Edge, Safari eller Firefox för bästa upplevelse.
Vanliga frågor och svar
Innan du ringer vår kundservice kan du kolla om din fråga besvaras här. Det här är en sammanställning av de vanligaste frågorna som vår kundservice får varje dag.
Vad är bra att ha till hands innan jag anmäler olycksfall?
När, var och hur olyckan inträffat. Det är viktigt att du så utförligt du kan beskriver hur händelsen gick till.
Information om vilka skador du fick i samband med olyckshändelsen.
Datum för första besök hos läkare.
Information om var du fått vård för dina besvär, exempelvis vårdcentral eller sjukhus. Om du varit på sjukhus behöver du skriva vilken avdelning du besökt.
Kontonummer för eventuell utbetalning. Vill du ha ersättningen via Swish behöver vi det telefonnummer som du anslutit till Swish.